Τελευταία ενημέρωση 08:38, 08 Ιουν 2026

Πατούλης-Λεωτσάκος στο φεστιβάλ βόλεϊ του ΓΣΠ!

Κατηγορία Βόλεϊ
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 1o Τουρνουά Πετοσφαίρισης Υποδομών του Γυμναστικού Συλλόγου Πετρούπολης υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής.

Στην διοργάνωση πήραν μέρος συνολικά 8 ομάδες κοριτσιών και αγοριών.
 
Το παρών στην τελετή λήξη έδωσαν ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης και ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών Ανδρέας Λεωτσάκος ο οποίος τόνισε τα εξής:« Θέλω να συγχαρώ όλους τους συμμετέχοντες αθλητές! Σημασία έχει ο αγώνας κι όχι μόνο η νίκη!
Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης στηρίζει τον Αθλητισμό, αξιοποιώντας πόρους για τη διοργάνωση αθλητικών γεγονότων που αναδεικνύουν το ευ αγωνίζεσθαι και δίνουν κίνητρα στα παιδιά μας να αθληθούν. Δυτική Αθήνα, Αθλητισμός!».
 

 

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 11 Οκτώβριος 2022 20:53

Προγνωστικά Στοιχήματος Δωρεάν | FreeTips247

Leventis kreopoleio

Δημοφιλέστερα

Ανανεώσεις και σημαντική επιστροφή

Ανανεώσεις και σημαντική επιστροφή

07 Ιουν 2026 Ένωση Περιστερίου

Εκλογές την Τετάρτη

Εκλογές την Τετάρτη

07 Ιουν 2026 Χρυσούπολη

Επίσημη η παραμονή Νάκου

Επίσημη η παραμονή Νάκου

07 Ιουν 2026 Ήφαιστος

Δεύτερη ανανέωση ο Κουνάδης
Διαζύγιο με Τρανό!

Διαζύγιο με Τρανό!

07 Ιουν 2026 Ηρακλής

Tsevelekos 250x250

Συνδεθείτε μαζί μας