Την Τετάρτη 3 Ιουνίου στις 18:00, στο Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο «Γ. Στεφανόπουλος», οι μικροί αθλητές των ακαδημιών μπάσκετ της πόλης μας δίνουν το δικό τους ξεχωριστό ραντεβού σε μια μεγάλη γιορτή αθλητισμού, χαράς και συμμετοχής. 
Μέσα από τον αθλητισμό, τα παιδιά μαθαίνουν τις αξίες της συνεργασίας, της προσπάθειας, της πειθαρχίας και της ευγενούς άμιλλας, χτίζοντας φιλίες και όμορφες εμπειρίες.









